• Пошук по сайту
  • Пошук по документах

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

 ДО УВАГИ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ !!!

         Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради нагадує особам пільгової категорії, які не отримали щорічну одноразову допомогу до 5 травня в 2022 році про необхідність подачі заяви з необхідним пакетом документів для отримання такої виплати.

Повідомляємо, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 07 травня 2022р. №540 «Деякі питання виплати у 2022 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань».

Разова грошова допомога до 5 травня у 2022 році виплачується в таких розмірах:

особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:

I групи — 4 421 гривня;

II групи — 3 906 гривень;

III групи — 3 391 гривня;

учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися в зазначених місцях примусового тримання їх батьків, — 1 491 гривня;

особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, — 4 421 гривня;

членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, — 966 гривень;

учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, яких було насильно вивезено на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога — 612 гривень.

Отримувачі грошової допомоги, зокрема ті, що набули відповідного статусу згідно із статтями 6, 7, 9, 10 і 11 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» до 5 травня поточного року включно, яким не виплаченогрошової допомоги станом на 1 липня, мають право звернутися щодо її виплати до місцевого органу соціального захисту населення за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання та отримати її до 30 вересня поточного року.

Отримувачам грошової допомоги, які не є військовослужбовцями, поліцейськими, особами начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, служби судової охорони, особами начальницького і рядового складу Державної кримінально-виконавчої служби (крім пенсіонерів) виплата грошової допомоги здійснюється шляхом перерахування коштів місцевими органами соціального захисту населення, центрами по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат на поточні рахунки таких осіб в уповноважених банках.

Отримувачам грошової допомоги із числа військовослужбовців, поліцейських, осіб начальницького і рядового складу, які проходять службу (крім пенсіонерів), виплата грошової допомоги здійснюється шляхом перерахування коштів місцевими органами соціального захисту населення, центрами по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат на спеціальні рахунки військових частин, установ, організацій за місцем їх служби.

Отримувачам грошової допомоги, які перебувають в установах виконання покарань і слідчих ізоляторах (крім пенсіонерів), виплата грошової допомоги здійснюється шляхом перерахування коштів Мінсоцполітики на зазначені цілі регіональним органам соціального захисту населення, які розподіляють їх між місцевими органами соціального захисту населення, центрами по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, що перераховують кошти на спеціальні рахунки установ виконання покарань і слідчих ізоляторів.

Отримувачі, які є пенсіонерами, допомогу до 5 травня отримують автоматично.  Виплата таким особам буде  проведена аналогічним способом, що і виплата пенсії.

Виходячи з вищевикладеного, ветерани війни, які не є пенсіонерами, військовослужбовцями, та які не були включені до основних списків для виплати допомоги до 5 травня за місцем роботи, мають право звернуся до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради  за адресою: м.Сміла, вул.М.Дорошенка 4, каб. №4, №6,            тел. 2 02 15.

  До заповненої заяви визначеної форми  в обов’язковому порядку подається повний пакет документів.

До заяви про виплату допомоги  подаються копії наступних документів:

паспорт (при наявності ID-картки – витяг з демографічного реєстру),

довідка про присвоєння ідентифікаційного номера,

посвідчення ветерана війни (учасника бойових дій, учасника війни, члена сім’ї померлого),

довідка про реєстрацію місця проживання (за відомостями Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Смілянської міської ради),

банківські реквізити для соціальної виплати.

Для уточнення будь-якої інформації телефонуйте за номером 2 02 15 - відділ забезпечення соціальних гарантій статусних категорій громадян управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради.

 

 

ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

    Черкаське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформує щодо можливості надання адресної гуманітарної допомоги регіональним переселенцям - особам з інвалідністю, які тимчасово перебувають у місті Сміла.

Для отримання адресної гуманітарної допомоги звертатися до управління праці та соціального захисту населення за адресою: вул. М.Дорошенка, 4,     каб. № 4.

При собі мати:

  • паспорт;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • відповідні документи щодо встановлення інвалідності;
  • довідку внутрішньо переміщеної особи.

 

     ДО ВІДОМА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Черкаське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю здійснює фінансове забезпечення заходів щодо соціальної захищеності осіб з інвалідністю і дітей з інвалідністю, а саме:

  • забезпечення технічними засобами реабілітації;
  • зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю (створення робочих місць за рахунок фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики).

Адреса Фонду: вул. Благовісна, 269/105,  м.Черкаси, 18002.

Номери телефонів:  (0472) 33-21-20,  54-21-27,  54-01-51.

[email protected]

 

Щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю.

       Механізм безкоштовного забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших осіб визначено Порядком забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані  технічні та інші засоби реабілітації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 № 321 (зі змінами) (далі – Порядок).

Порядком запроваджено ведення електронного документообігу, в тому числі електронне ведення особових справ осіб з інвалідністю в централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – банк даних).

Також відтепер особа з інвалідністю може не виходячи з дому подати документи необхідні для взяття на облік та забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі – ТЗР) через електронний кабінет особи з інвалідністю в банку даних (далі – електронний кабінет особи).

Міністерством соціальної політики України створено відеоролик під назвою «Електронний кабінет особи з інвалідністю». Зазначений відеоролик створено з метою інформування громадськості  про зручний  інструмент, дозволяє особам з інвалідністю та їх представникам безперешкодно, не виходячи з дому, здійснити первинну реєстрацію в Централізованому банку даних з проблем інвалідності.

Відеоролик, який має статус  соціальної  реклами, можна завантажити в електронному вигляді за посиланнямhttps://youtu.be/UpdrvBC3sL0.

Сервіс „Електронний кабінет особи з інвалідністю“ забезпечує:

доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП);

можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання заяв КЕП – особам, зареєстрованим в ЦБІ;

можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріплення сканованих копій необхідних документів та підписання документів КЕП – особам, які відсутні в ЦБІ;

можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;

можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю.

Доступ до електронного кабінету можливий за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/, або на офіційному веб сайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням „Електронний кабінет особи з інвалідністю“ в  розділі „Е-Сервіси“.

Ознайомитись з інструкцією користувача електронного кабінету особи та навчальним відео можна за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/20999.html.

Додатково зазначаємо, що з порядком дій щодо забезпечення осіб з інвалідністю ТЗР можна ознайомитися на офіційному веб сайті Мінсоцполітики у розділі „Інвалідність“, підрозділі „Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації“ де розміщено інформаційні матеріали щодо реалізації механізму забезпечення ТЗР, зокрема, за посиланнями https://www.msp.gov.ua/content/zabezpechennya-tehnichnimi-ta-inshimi-zasobami-reabilitacii-specavtotransportom.htmlhttps://www.msp.gov.ua/news/19917.html.

 

 

                У важких життєвих обставинах складно зорієнтуватися та знайти свій шлях, зробити перший крок для руху в сторону якісних змін і перетворень. Але поруч так багато людей, які змогли знайти в собі внутрішні сили та мають неймовірний життєвий досвід, яким готові поділитися. На меті створити платформу, де були би зібрані найкращі соціальні ініціативи та проекти.

На виконання Плану заходів на 2021 і 2022 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04.08.2021

№ 883-р, Міністерство соціальної політики оголошує проведення конкурсу на кращий соціальний проект / ініціативу.

        Метою даного проекту є виявлення найкращих ініціатив та успішних кейсів, реалізованих в громадах на території України фізичними особами, громадськими та релігійними організаціями, впровадження кращих практик врядування на державному рівні й на місцях через принципи прозорості, справедливості, рівності, гласності, верховенства права та прав людини.

         Запрошуємо до участі шляхом заповнення відповідних аплікаційних форм (додається) та до 7 лютого 2022 року надсилання їх на адресу [email protected].

За результатами поданих даних буде створено єдиний портал ініціатив, успішних кейсів, сформовано базу партнерів та громадських діячів, а також визначено та відзначено громаду з найкращими практиками врядування в соціальній сфері.

 

Заявка на участь

в конкурсі проєктних ініціатив Міністерства соціальної політики

“Будуємо країну без бар’єрів разом”

 

ПІБ учасника:

Місце роботи, посада:

Назва установи/організації

Контакний номер телефону

КАТЕГОРІЯ (залишити необхідне):

- освіта в соціальній сфері;

- медичне забезпечення соціальних категорій населення;

- ІТ сервіси для поліпшення надання соціальної послуги;

- культура/мистецтво для реалізації соціальних потреб громадян;

- правове забезпечення;

- соціальне (соціальновідповідальне) підприємництво;

- державне врядування (найкраща практика органу місцевого

самоврядування для забезпечення осіб з інвалідністю, постраждалих від

домашнього насильства, одиноких, літніх людей послугами);

- реабілітація / оздоровлення;

- спорт;

- наукові розробки та дослідження, корисні моделі.

Назва ініціативи/проекту:

Проєкт/ініціатива реалізована (так/ні):

Опис:

Мета:

Вплив ініціативи на розвиток соціального середовища:

Заповнену форму надсилати за адресою:

[email protected]

 

Відділ забезпечення соціальних гарантій статусних категорій громадян

Начальник відділу  -  Матюха Світлана Юріївна

                                      тел. (04733) 2-02-15, І поверх, каб. № 4

Головний спеціаліст  – Головченко Тетяна Дмитрівна

                                          тел. (04733) 2-02-15, І поверх, каб. № 4 

 

Основні завдання:

забезпечує виконання соціальних гарантій передбачених державою особам похилого віку, особам з інвалідністю, ветеранам війни, праці, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та жертвам нацистських переслідувань, учасникам антитерористичної операції, родинам Героїв Небесної Сотні, постраждалим під час Революції Гідності та інших статусних осіб, які належать до компетенції відділу;

прийом  осіб з інвалідністю, ветеранів війни та інших пільгових категорій  з питань забезпечення соціальних гарантій;

        організація,  облік  та видача путівок на санаторно-курортне лікування, проведення нарахувань на виплату компенсації за не використане санаторно-курортне лікування;

        реєстрація осіб з інвалідністю в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), щодо надання їм необхідних послуг;

прийом заяв та документів на забезпечення  осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій громадян  індивідуальними та технічними засобами реабілітації;

        здійснює направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю та дітей з  інвалідністю відповідно до поданих заяв та документів, перелік яких визначено реабілітаційною установою;

        забезпечує організацію роботи по видачі посвідчень ветеранам війни, праці, сім’ям загиблих (померлих) ветеранів війни;

прийняття та розгляд документів на комісії з питань пов’язаних з встановленням статусу  „Учасник війни”, „Інвалід війни”, „Сім”я загиблого (померлого);

        організація та проведення роботи, щодо забезпечення соціальних гарантій учасників АТО та членів їх родин;

організація проведення засідань комісії по наданню одноразової матеріальної допомоги жителям міста Сміла та особам, що тимчасово проживають в місті Сміла, які опинилися в складних життєвих обставинах, матеріальної допомоги на поховання  та підготовка рішень виконавчого комітету Смілянської міської ради для подальшого їх затвердження;

здійснення  контролю за наданням одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та  малозабезпеченим особам;

здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення, перерахунків  та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;

        забезпечення  листами-талонами на міжміський проїзд осіб з інвалідністю внаслідок  війни;

        організація роботи щодо обліку осіб з інвалідністю, які мають автомобілі, отримані через органи соціального захисту населення, здійснення контролю щодо забезпечення осіб з інвалідністю спецавтотранспортом, формування списків осіб з інвалідністю  на виплату компенсацій на бензин, ремонт та технічне обслуговування спецавтотранспорту.

ВПО

Опубліковано Наталія Лісова пт, 01/04/2022 - 15:22

ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

    Черкаське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформує щодо можливості надання адресної гуманітарної допомоги регіональним переселенцям - особам з інвалідністю, які тимчасово перебувають у місті Сміла.

Для отримання адресної гуманітарної допомоги звертатися до управління праці та соціального захисту населення за адресою: вул. М.Дорошенка, 4,     каб. № 4.

При собі мати:

  • паспорт;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • відповідні документи щодо встановлення інвалідності;
  • довідку внутрішньо переміщеної особи.

 

     ДО ВІДОМА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Черкаське обласне відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю здійснює фінансове забезпечення заходів щодо соціальної захищеності осіб з інвалідністю і дітей з інвалідністю, а саме:

  • забезпечення технічними засобами реабілітації;
  • зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю (створення робочих місць за рахунок фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики).

Адреса Фонду: вул. Благовісна, 269/105,  м.Черкаси, 18002.

Номери телефонів:  (0472) 33-21-20,  54-21-27,  54-01-51.

[email protected]

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

Про здійснення заходів із професійної адаптації учасників АТО/ООС в м. Сміла у 2021 році

Опубліковано Admin пн, 19/04/2021 - 14:10

Відповідно до Порядку використання коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції, осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників Революції Гідності», постанови Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 432 «Про затвердження Порядку організації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції, осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників Революції Гідності» з початку 2021 року робочою групою виконавчого комітету Смілянської міської ради щодо здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників АТО проведено два засідання, розглянуто заяви та документи семи учасників АТО.  Згідно з рішенням робочої групи управлінням праці та соціального захисту населення семи учасникам АТО/ООС видані направлення для отримання послуг із професійної адаптації на базі Смілянської автомобільної школи ТСОУ (навчання з підготовки, перепідготовки водіїв транспортних засобів за категоріями: «С», «В», «СЕ», підвищення кваліфікації з категорії «С» на «В»).

        Відповідно до розподілу коштів по бюджетній програмі за напрямком «Здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації постраждалих учасників Революції Гідності та учасників антитерористичної операції», затвердженого Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації,  управлінню праці та соціального захисту населення на 2021 рік виділено  57 738,00 грн., з них, з початку року використано  51 400,00 грн. 

        Управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників АТО/ООС проводиться прийом документів для направлення  на  навчання  з підготовки (перепідготовки) водіїв транспортних засобів та на інші види освітніх послуг з професійної адаптації за рахунок коштів державного бюджету.

 Професійна адаптація осіб за робітничими професіями здійснюється шляхом професійної орієнтації, первинної професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації з урахуванням їх навичок, умінь та побажань.

        Професійна адаптація осіб з вищою освітою здійснюється шляхом отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше освітнього (освітньо-кваліфікаційного) рівня, підвищення кваліфікації, спеціалізації.

       Професійна адаптація організовується і здійснюється за рахунок коштів державного бюджету суб’єктами освітньої діяльності, що мають право в установленому законодавством порядку на здійснення адаптації (мають ліцензії про право надання освітніх послуг).

 

       За додатковою інформацією звертатися до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради за адресою: м.Сміла, вул. Михайла Дорошенка, буд.4.,  тел. 2-47-74.

 

 

Заступник начальника                                                               Наталія ЛІСОВА

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

До відома учасників АТО/ООС ! Про здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації в м. Сміла у 2021 році

Опубліковано Admin пт, 12/03/2021 - 10:13

 Відповідно до Порядку використання коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції, осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників Революції Гідності», постанови Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 432 «Про затвердження Порядку організації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції, осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників Революції Гідності» управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників АТО/ООС за рахунок коштів державного бюджету здіснюється прийом документів для направлення  на  навчання  з підготовки (перепідготовки) водіїв транспортних засобів та на інші види освітніх послуг з професійної адаптації.

       За додатковою інформацією звертатися до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради за адресою: м.Сміла, вул. Михайла Дорошенка, буд.4.,  тел. 2-47-74.

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

До відома учасників АТО/ООС! Про здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації в м. Сміла у 2021 році

Опубліковано Admin пт, 15/01/2021 - 15:39

 Відповідно до Порядку використання коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції, осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників Революції Гідності», постанови Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 432 «Про затвердження Порядку організації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції, осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників Революції Гідності» управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників АТО/ООС за рахунок коштів державного бюджету здіснюється прийом документів для направлення  на  навчання  з підготовки (перепідготовки) водіїв транспортних засобів та на інші види освітніх послуг з професійної адаптації.

       За додатковою інформацією звертатися до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради за адресою: м.Сміла, вул. Михайла Дорошенка, буд.4.,  тел. 2-47-74, 2-44-87.

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

Затверджено нову форму звітності про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю

Опубліковано Admin вт, 08/12/2020 - 11:36

Наказом Міністерства   соціальної   політики   України   від    27.08.2020

№ 591 з метою удосконалення форми звітності про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю  затверджено  нову форму звітності № 10-ПОІ (річна) та  Інструкцію щодо її заповнення. Форму звітності заповнюють, відповідно до затвердженої інструкції,  підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, що використовують найману працю, в яких за основним місцем роботи працює вісім і більше осіб.

    Форму звітності та Інструкцію щодо її заповнення, затверджені цим наказом, уведено в дію починаючи зі звіту за 2020 рік.

 

 

Начальник управління                                                  Микола ПРОКОФ’ЄВ

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

ПЕРЕЛІК соціальних послуг, умови та порядок їх надання структурними підрозділами системи соціального захисту населення

Опубліковано Admin вт, 09/06/2020 - 16:26

        Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради інформує громадян, що потребують надання соціальних послуг, про перелік соціальних послуг, що можуть надаватися структурними підрозділами системи соціального захисту населення.

       Територіальний центр надання соціальних послуг надає такі соціальні послуги:

догляд вдома;

соціальна адаптація.

        Територіальний центр забезпечує здійснення своїми структурними підрозділами надання соціальних послуг:

громадянам похилого віку, інвалідам, хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири  місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому МОЗ;

громадянам, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв’язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім’ї.

         Відділення соціальної допомоги вдома територіального центру утворено для надання соціальних послуг за місцем проживання громадянам, які не здатні до самообслуговування у зв’язку з частковою втратою рухової активності (мають III, IV і V групу рухової активності) та потребують сторонньої допомоги, надання соціальних послуг в домашніх умовах згідно з медичним висновком, а саме:

громадянам похилого віку;

інвалідам (які досягли 18-річного віку), крім інвалідів унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які отримують соціальну допомогу на постійний сторонній догляд, побутове та спеціальне медичне обслуговування відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності”;

хворим (з числа одиноких осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці).

        Відділення не здійснює надання соціальних послуг громадян, які потребують цілодобового стороннього догляду.

        Відділення денного перебування територіального центру утворено для надання соціальних послуг громадянам похилого віку, інвалідів (які досягли 18-річного віку), що частково втратили здатність до самообслуговування на день.

        Відділення обслуговує громадян, які мають часткове порушення рухової активності, частково не здатні до самообслуговування та не мають медичних протипоказань для перебування в колективі та потребують соціально-побутової і психологічної адаптації, надання соціальних послуг з метою усунення обмежень життєдіяльності, запобігання виникненню та розвитку можливих захворювань особи, підтримки її здоров’я, соціальної незалежності, відновлення знань, вмінь та навичок з орієнтування в домашніх умовах, ведення домашнього господарства, самообслуговування, поведінки у суспільстві, сприяння розвитку різнобічних інтересів і потреб осіб, організації дозвілля і відпочинку.

       Відділення денного перебування надає такі послуги:

соціальна адаптація;

перукарські послуги.

       У центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Барвінок» діти з обмеженими можливостями здоров'я проходять соціальну реабілітацію, психолого-педагогічну корекцію, фізичну реабілітацію (масаж, ЛФК), отримують медичний супровід, професійну орієнтацію. Кожна сім'я, яка звертається по допомогу, отримує всі необхідні реабілітаційні, медичні, оздоровчі послуги відповідно до проведеного тестування та можливостей дитини на основі складеного індивідуального плану.

       Смілянський міський Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді відповідно до покладених на нього завдань здійснює заходи щодо:

 

виявлення та обліку сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;

соціальної та/або психологічної підтримки учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, організації надання їм допомоги з урахуванням визначених потреб;

соціальної та психологічної адаптації дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа з метою підготовки до самостійного життя;

соціального супроводження прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу;

інформування населення про соціальні послуги, які надаються відповідно до законодавства;

проводить оцінку потреб сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі сімей учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, визначає види соціальних послуг та методи соціальної роботи;

надає соціальні послуги сім’ям, дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі особам, які постраждали від насильства в сім’ї та торгівлі людьми та у разі потреби здійснює їх соціальний супровід;

за повідомленням установ виконання покарань здійснює соціальний патронаж осіб, які відбували покарання у вигляді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк;

впроваджує нові соціальні технології, спрямовані на недопущення, мінімізацію чи подолання складних життєвих обставин.

        Стосовно отримання путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради або до Центру надання адміністративних послуг.

         За додатковою інформацією звертатися до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради за адресою: м.Сміла, вул. М.Дорошенка, буд.4., каб. № 5,10, тел. 2-47-74,          2-44-87.

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

Про регулювання тарифів на соціальні послуги та про установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг

Опубліковано Admin чт, 04/06/2020 - 09:07

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради повідомляє, що 1 червня 2020 року Кабінет Міністрів України затвердив Порядок регулювання тарифів на соціальні послуги, а також Порядок установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг (Постанова КМУ від 01.06.2020 № 428 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги» та Постанова КМУ від 01.06.2020 № 429 «Про затвердження Порядку установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг»).

        Тариф на соціальну послугу обчислюється з урахуванням собівартості послуги, адміністративних витрат, податку на додану вартість.

        Тарифи на соціальні послуги щороку визначаються надавачами соціальних послуг і затверджуються їх засновниками один раз на рік.

      У разі зміни протягом строку дії тарифу на соціальну послугу обсягу окремих складових економічно обґрунтованих витрат з причин, які не залежать від надавачів соціальних послуг, зокрема собівартості послуги, адміністративних витрат, податку на додану вартість, засновники надавачів соціальних послуг можуть переглядати тариф на соціальну послугу.

        Диференційована плата за надання соціальних послуг в обсязі, визначеному державними стандартами соціальних послуг, установлюється органом, який приймає рішення про надання чи відмову у наданні соціальних послуг, або надавачем, за винятком фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності.

     Диференційована плата за надання соціальних послуг установлюється отримувачам соціальних послуг, середньомісячний сукупний дохід яких перевищує 2 прожиткових мінімуми, але не перевищує чотирьох прожиткових мінімумів для відповідної категорії осіб.

       Середньомісячний сукупний дохід отримувача соціальних послуг для установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг враховується за шість місяців, що передують місяцю звернення за наданням соціальних послуг, та обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу сім’ї отримувача на кількість членів сім’ї за методикою обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї, затвердженою Мінсоцполітики.

         Диференційована плата за надання соціальних послуг установлюється з дати укладення договору про надання соціальних послуг і переглядається щороку.

       Диференційована плата за надання соціальних послуг (крім диференційованої плати за надання соціальних послуг стаціонарного догляду та паліативного догляду) сплачується щомісяця у розмірі, що не перевищує граничної величини. Якщо вартість соціальних послуг, що надаються протягом відповідного місяця, не перевищує граничної величини, диференційована плата за надання соціальних послуг становить 75 відсотків вартості таких послуг.

        Диференційована плата за надання соціальних послуг стаціонарного догляду та паліативного догляду, що надаються стаціонарно у приміщенні надавача соціальних послуг,  сплачується щомісяця у розмірі 80 відсотків середньомісячного сукупного доходу отримувача соціальних послуг. Якщо вартість соціальних послуг стаціонарного догляду та паліативного догляду, що надаються протягом відповідного місяця стаціонарно у приміщенні надавача соціальних послуг, не перевищує 80 відсотків середньомісячного сукупного доходу отримувача соціальних послуг, диференційована плата за надання соціальних послуг становить 80 відсотків вартості таких послуг.

 

 Заступник начальника                                                               Н.ЛІСОВА

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

Про здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції в м. Сміла у 2020 році

Опубліковано Admin ср, 03/06/2020 - 13:49

До відома учасників АТО!

Про здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації

учасників антитерористичної операції в м. Сміла у 2020 році

 

 Відповідно до Порядку використання коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 179 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції, осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників Революції Гідності з метою повернення їх до мирного життя», постанови Кабінету Міністрів України від 21.06.2017 № 432 «Про затвердження Порядку організації соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції, осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, та постраждалих учасників Революції Гідності з метою повернення їх до мирного життя» управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради для здійснення заходів із соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції за рахунок коштів державного бюджету здіснюється прийом документів для направлення  на  навчання  з підготовки (перепідготовки) водіїв транспортних засобів та на інші види освітніх послуг з професійної адаптації.

       За додатковою інформацією звертатися до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради за адресою: м.Сміла, вул. М.Дорошенка, буд.4., каб. № 5,10, тел. 2-47-74 2-44-87.

 

 

Заступник начальника                                                               Н.ЛІСОВА

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

ДОРОЖНЯ КАРТА щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням учасників антитерористичної операції

Опубліковано Admin вт, 15/05/2018 - 11:09

Механізм забезпечення учасників АТО санаторно-курортним лікуванням визначено Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 № 200.

Дія цього Порядку не поширюється на осіб, зазначених у Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 187, та Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками до санаторно-курортних закладів військовослужбовців, ветеранів війни, ветеранів військової служби, органів внутрішніх справ та деяких інших категорій осіб і членів їх сімей, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2011 р. № 446.

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчі органи міських рад (далі - органи соціального захисту населення) забезпечують осіб безоплатними путівками до санаторно-курортних закладів відповідно до цього Порядку згідно з медичними рекомендаціями в порядку черговості та в міру надходження путівок:

1) учасників бойових дій - щороку строком на 18-21 день;

2) інвалідів війни - позачергово щороку строком на 18-21 день;

3) інвалідів із захворюваннями нервової системи (з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку) - відповідно до медичних рекомендацій, з них:

I та II груп - до санаторіїв спінального профілю з лікуванням строком на 35 днів;

III групи - до санаторіїв неврологічного профілю з лікуванням строком на 18-21 день.

У разі коли особа має право на забезпечення путівкою за кількома законами, їй надається право вибору в забезпеченні путівкою за одним із них.

Куди звертатися:

До органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік (для осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території).

Для взяття на облік особа чи її законний представник подає заяву, медичну довідку лікувальної установи за формою № 070/о (довідка дійсна 12 місяців з дня видачі), копію посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни та документ, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

Таким документом може бути один із нижчезазначених (оригінал або його копія):

  • наказ Антитерористичного центру при Службі безпеки України або інший документ, який підтверджує залучення керівництвом антитерористичної операції особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;
  • довідка про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, згідно з додатком 1 або 2 до Порядку надання статусу учасника бойових дій особам, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 413;             
  • рішення відомчої (міжвідомчої) комісії про встановлення особі статусу учасника бойових дій, як такій, що захищала незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення;
  • довідка про обставини травми (для осіб, які отримали поранення внаслідок бойових дій в районі проведення антитерористичної операції);
  • витяг із протоколу засідання центральної військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв’язку захворювань, поранень, контузій, травм, каліцтв у колишнього військовослужбовця (для осіб, яким встановлено інвалідність).

У разі неможливості учасника АТО надати один із вказаних документів, структурний підрозділ соціального захисту населення може надіслати до Служби запит, до якого додає список осіб даного регіону за формою (додається), для отримання інформації з Єдиного державного реєстру учасників АТО щодо встановлення таким особам статусу учасника бойових дій.

Під час подання копій посвідчень, передбачених абзацом першим пункту 5 Порядку, особи надають їх оригінали для огляду.

                                                Увага !

Згідно постанови КМУ від 31 березня 2015 року № 200 для одержання путівки особа повинна перебувати на обліку в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання.

Щоб стати на облік необхідно подати заяву, медичну довідку лікувальної установи за формою №070/о, копію посвідчення УБД або інваліда війни, копію військового квитка (за наявності) та копію документа, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань в районах проведення АТО.

ЯК МОЖНА ОБРАТИ САНАТОРІЙ

У березні 2017 року були затверджені зміни в системі забезпечення санаторно-курортними путівками УБД та інвалідів війни.

Згідно Постанови КМУ №110 від 1 березня 2017 року (далі – постанова) учасники АТО отримали право вибирати заклад санаторно-курортного лікування самостійно.

Якщо обраний заклад відповідає вимогам, встановленим постановою та готовий прийняти учасника АТО, то між органом соцзахисту, особою та адміністрацією санаторію укладається тристоронній договір про отримання путівки та надання лікування.

Дізнатися про санаторії, до яких надаються путівки можна звернувшись до органів соцзахисту, де працівники зобов’язані ознайомити учасника АТО з переліком санаторно-курортних закладів, можливостей лікування, умовами проживання та харчування, вартістю путівки.

Після отримання необхідної інформації особа має 10 днів на те, щоб визначитися з вибором санаторію.

Основною законною підставою для відмови може бути відсутність у закладі санаторно-курортного лікування належних умов відповідно до діагнозу особи.

В такому випадку орган соцзахисту має запропонувати інший санаторій.

Гранична вартість путівки, на яку можуть розраховувати учасники АТО при виборі санаторію визначається щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном.

ДОРОЖНЯ КАРТА

щодо протезування (ортезування) учасника АТО виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні

Протезування учасників антитерористичної операції в Україні здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та є першочерговим незалежно від встановлення інвалідності на підставі рішень військово-лікарських комісій.

Механізм забезпечення учасників антитерористичної операції за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні визначений Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпеченні її проведення (здійсненні заходів, пов’язаних з попередженням, виявленням і припиненням терористичної діяльності) і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 518 (далі – Порядок).

За новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасники АТО забезпечуються протезуванням через Державну службу України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції  (далі – Служба).

Порядком передбачено:

  • безоплатне забезпечення учасників АТО протезуванням (ортезування) виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, включаючи витрати на проїзд, проживання, харчування учаснику АТО та супроводжуючої особи (у разі потреби),
  • оплату витрат на заміну куксоприймача та оплату післягарантійного ремонту протезного виробу;
  • безоплатне забезпечення лікувально-тренувальним протезом у разі необхідності, виготовленим вітчизняним виробником, на строк, необхідний для формування кукси (1-12 міс.).

Вартість заміни приймальної гільзи (куксоприймача) та післягарантійного ремонту протезно-ортопедичного виробу підвищеної функціональності не може перевищувати 150 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня року, в якому прийнято відповідне рішення).

У разі перевищення встановолених розмірів грошової допомоги учасник АТО або його законний представник може здійснити доплату різниці за рахунок власних коштів або інших не заборонених законодавством джерел шляхом перерахування відповідних коштів на спеціальний рахунок Служби, відкритий у Казначействі, для їх подальшого перерахування закордонному підприємству, що здійснюватиме протезування (ортезування).

Куди звертатися:

Учасник АТО або його законний представник подає документи особисто або надсилає поштою на адресу Служби: провулок Музейний, 12, м. Київ, 01001.

Перелік документів, які подаються до Служби:

заява;

  • копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу;
  • копія ідентифікаційного коду (крім фізичних осіб, які відмовилися від отримання ідентифікаційного коду та мають відповідну відмітку у паспорті);
  • направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення ТЗР, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. № 321, яке учасник АТО отримує у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік (для осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території);
  • рішення військово-лікарської комісії про потребу у протезуванні (ортезуванні);
  • витяг з історії хвороби;
  • фото- та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів.

Механізм здійснення протезування за кордоном:

Розгляд документів щодо протезування (ортезування) учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Службі (далі - експертна група).

Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати отримання (надходження поштою) від учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законного представника всіх необхідних документів.

Під час зазначеного строку експертна група опрацьовує питання щодо протезування (ортезування) учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, в Україні або здійснює пошук закордонного надавача спеціалізованої допомоги і з’ясовує з ним конструкцію та комплектацію виробу підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні.

Протезування учасника антитерористичної операції здійснюється закордонним надавачем спеціалізованої допомоги у разі відсутності в Україні спеціалістів, які мають відповідну кваліфікаційну підготовку і позитивний практичний досвід виготовлення конструкцій (технологій) заявлених виробів.

Підготовка учасника АТО до протезування (ортезування) за кордоном здійснюється у клініці УкрНДІпротезування (м. Харків) або в інших закладах охорони здоров’я.

ДОРОЖНЯ КАРТА

щодо забезпечення участника АТО технічними та іншими засобами реабілітації в Україні

Механізм забезпечення учасників АТО технічними та іншими засобами реабілітації визначено Порядком забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 № 321(далі – Порядок забезпечення ТЗР).

Порядком забезпечення ТЗР передбачено першочергове безоплатне забезпечення учасників АТО технічними та іншими засобами реабілітації незалежно від встановлення інвалідності на підставі рішень військово-лікарських комісій.

Основні види ТЗР:

протезно-ортопедичні вироби (системи ортезів на хребет, системи ортезів на верхні та нижні кінцівки, системи протезів верхніх та нижніх кінцівок, ортопедичне взуття);

спеціальні засоби для самообслуговування та догляду (наколінники, налокітники, рукавиці, подушки протипролежневі, крісла-стільці туалетні, сидіння на унітаз, сидіння для ванни та душу, підставки для ванни);

засоби для пересування (крісла колісні кімнатні та дорожні, крісла колісні з електричним приводом);

допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому (палиці, милиці, ходунки);

меблі та оснащення (столи, меблі для сидіння, ліжка, матраци
протипролежневі, перила та поручні, брусся, опори, поручні).

Учаснику АТО або його законному представнику необхідно подати документи до органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання учасника АТО  або фактичним місцем проживання відповідно до довідки про взяття на облік (для осіб, що переселилися з тимчасово окупованої території).

Перелік необхідних документів для отримання ТЗР

  • паспорт (копія та оригінал);
  • ідентифікаційний код (копія та оригінал);
  • рішення військово-лікарської комісії чи висновок лікарсько-консультативної комісії про потребу у забезпечення необхідним виробом;
  • витяг з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видана командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції (для учасників АТО, яким не встановлено інвалідність).

     Працівники органів соціального захисту населення:

  • нададуть ґрунтовну консультацію щодо забезпечення ТЗР;
  • ознайомлять з каталогами ТЗР;
  • ознайомлять з відповідним переліком протезно-ортопедичних підприємств, які виконують індивідуальні заявки на безкоштовне виготовлення ТЗР;
  • видадуть направлення на забезпечення необхідними ТЗР.

Учасник АТО (його законний представник) обирає протезно-ортопедичне підприємство, на якому буде проведено протезування (ортезування) або забезпечено необхідним технічним засобом реабілітації.

На обраному заявником підприємстві, буде проведено огляд учасника АТО та подальший супровід із надання протезно-ортопедичної допомоги.

Детальну інформацію можна отримати в управлінні праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради за адресою: м.Сміла,  вул. М.Дорошенка, 4, каб. № 4 або попередньо зателефонувавши за номером телефону 2 02 15.

Начальник управління                                                           М.О.Прокоф”єв

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

Забезпечення путівками на отримання санаторно-курортного лікування пільгових категорій населення

Опубліковано Admin вт, 15/05/2018 - 11:07

Забезпечення путівками на отримання санаторно-курортного лікування пільгових категорій населення здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 187 "Про затвердження Порядку забезпечення санаторно-курортними путівками деяких категорій громадян органами праці та соціального захисту населення" та Постанови Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 року № 200 «Про затвердження Порядку використання коштів передбачених у державному бюджеті постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням».

Також повідомляємо, в  2017 році Уряд  прийняв постанову від 01.03.2017 № 110 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортним лікуванням, та внесення змін до порядків, затверджених постановами  Кабінету Міністрів України від 22 лютого  2006 р.  № 187 і від 31 березня  2015 р.   № 200», якою було змінено існуючу систему закупівлі санаторно-курортних послуг на відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування (путівки) для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції через безготівкове перерахування  коштів  санаторно-курортним закладам за надані послуги на підставі тристоронньої угоди (особа — управління — санаторій).

Тобто відтепер людина зможе самостійно обрати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації, де перевіряється заклад на відповідність встановленим вимогам. Після цього укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги.

 

 

Перелік осіб, які мають право на отримання путівки в органах праці та соціального захисту населення:

 

  • інваліди війни та інваліди, зазначені у статті 6-2 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» - щороку;
  • учасники бойових дій та особи, зазначені у статті 6-1 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» - щороку;
  • учасники війни, особи, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та особи, зазначені у статтях 6-3 і 6-4 Закону України «Про жертви нацистських переслідувань» - один раз на 2 роки.
  • інваліди загального захворювання та інваліди з дитинства забезпечуються путівками в порядку черговості в міру надходження путівок, терміном 18-21 день;
  • інваліди з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку І та ІІ групи  забезпечуються путівками до санаторіїв спинального профілю, у порядку черговості в міру надходження путівок, терміном лікування - 35 днів;

 

Для одержання путівки необхідно подати такі документи:

 

  • заяву;
  • медичну довідку лікувальної установи за формою 070/о;
  • копію паспорта, індифікаційного коду та пред’явити оригінали;
  • копію довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності та пред’явити оригінал;
  • копію посвідчення особи, що підтверджує пільгову категорію та пред’явити оригінал;

 

Довідка з лікувальної установи за формою 070/о на одержання путівки на санаторно- курортне лікування дійсна 12 місяців з дня видачі.

 

Грошова компенсація за невикористану санаторно-курортну путівку:

 

Виплачується відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України                від 17.06.2004 р. № 785 «Про затвердження Порядку виплати грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян»: інвалідам війни, інвалідам, зазначеним в статті 6-2 Закону України "Про жертви нацистських переслідувань" за місцем їх обліку 1 раз на 2 роки з дня звернення із заявою про виділення путівки або виплату грошової компенсації за бажанням, якщо ці особи протягом 2 років не одержували безоплатних санаторно-курортних путівок незалежно від наявності медичного висновку про необхідність санаторно-курортного лікування або медичних протипоказань.

Підставою для виплати грошової компенсації є:

  • заява про виплату грошової компенсації;
  • посвідчення особи, що підтверджує пільгову категорію.

 

Грошова компенсація за невикористану санаторон-курортну пуівку виплачується в таких розмірах:

 

  • інвалідам війни І і ІІ групи - 100 відсотків середньої вартості путівки;
  • інвалідам війни ІІІ групи - 75 відсотків середньої вартості путівки.

 

Середню вартість санаторно-курортної путівки визначає Мінпраці за поданням Фонду соціального захисту інвалідів та погодженням з Мінфіном щороку, до 15 березня, в межах обсягу бюджетних коштів, виділених відповідно до Закону України про Державний бюджет на поточний рік.

 

Виплата грошової компенсації за путівку та самостійне санаторно-курортне лікування:

 

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2007 року № 150 «Про затвердження Порядку виплати деяким категоріям інвалідів грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування» є:

 

  • заява інваліда про виплату грошової компенсації;
  • медична довідка за формою 070/о щодо необхідності забезпечення санаторно-курортним лікуванням;
  • документ про сплату повної вартості санаторно-курортної путівки, що засвідчує проходження інвалідом санаторно-курортного лікування (тільки для виплати грошової компенсації за самостійне лікування);
  • посвідчення особи, що підтверджує пільгову категорію.

 

Грошова компенсація за путівку:

 

Виплачується інваліду загального захворювання, якщо він протягом попередніх трьох календарних років не одержував безоплатної санаторно-курортної путівки (не рахуючи рік, коли інвалід звернувся за нею).

Грошова компенсація за путівку та за самостійне лікування нараховується і виплачується в таких розмірах: інвалідам загального захворювання І і ІІ групи - 75 відсотків, ІІІ групи - 50 відсотків розміру середньої вартості санаторно-курортної путівки, що визначається Мінпраці за поданням Фонду соціального захисту інвалідів , погоджених з Мінфіном, щороку, до 15 березня, в межах обсягу бюджетних коштів, виділених відповідно до Закону про Державний бюджет України на поточний рік.

Щороку визначається  встановлена середня вартість санаторно-курортної путівки для виплати грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування в межах обсягу бюджетних коштів відповідно до Закону України « Про Державний бюджет України» та відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України.

Детальну інформацію можна отримати в  управлінні праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради, за адресою: м.Сміла,  вул. М.Дорошенка, 4, каб. № 4 або попередньо зателефонувавши за номером телефону 2 02 15.

Начальник управління                                                           М.О.Прокоф”єв

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю

Інформаційна довідка щодо основних положень Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій”

Опубліковано Admin вт, 15/05/2018 - 11:02

Закон набирає чинності з 1 жовтня 2017 року - частково, а з і січня 2018 року - у повному обсязі./Завантажити файл/

s_zaxist: 

Учасникам АТО/ООС, особам з інвалідністю